TYRIMO PASKIRTIS

Dažniau tai įmonių, teikiančių monopolines paslaugas užsakymai, tačiau vartotojų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis gali vertinti ir rinkoje dirbančios (ypač teikiančios paslaugas) įmonės, siekiančios išsaugoti arba įgyti naujų konkurencinių pranašumų.

TYRIMO TIKSLAS

  • Padėti klientams suvokti ir atpažinti būsimus jų vartotojus, kurie turės įtakos rinkos augimui;
  • Užsitikrinti klientų lojalumą patenkindami jų lūkesčius;
  • Suteikti galimybę klientams išsakyti savo nuomonę;
  • Grįžtamasis ryšys su klientu;
  • Informuoti klientus apie pokyčius ir naujoves įmonėje;
  • Užčiuopti naująsias visuomenės tendencijas, madas ir sroves.

TYRIMO OBJEKTAS

Tai vartotojų įpročių, vartotojiškos elgsenos bei nuostatų rinkoje esančių prekių ženklų atžvilgiu tyrimas, vartotojų lojalumo atskiriems produktams analizė.

TYRIMO METODAI

Atlikdami vartotojų tyrimą klientams pateikiame anketas arba skambiname tiems, kurie neseniai įsigijo prekę ar paslaugą. Prieš sudarydami klausimynus, atliekame „pilotažinį tyrimą“ – susitinkame detaliam pokalbiui su Jūsų atstovais ir kartu kuriame vertinamus parametrus. Išklausę Jūsų poreikių, sudarome skales, kurios mums suteikia kiekybinių duomenų apie klientų pasitenkinimą.