TYRIMO PASKIRTIS

Slapto pirkėjo tyrimas yra vienas iš klientų ryšių valdymo (CRM) instrumentų. Tai yra žinomiausias ir visiškai objektyvus bei plačiai naudojamas kokybinis metodas/įrankis siekiant pamatuoti klientų aptarnavimo kokybę.

TYRIMO TIKSLAS

Tyrimo tikslas yra fiksuoti, ar darbuotojas arba keletas darbuotojų klientus aptarnauja vadovaujantis įmonės aptarnavimo standartu ir sukuria pridėtinę vertę, kurios iš jų tikimasi.

TYRIMO OBJEKTAS

Tyrimas gali būti naudojamas tiek savo darbuotojų įgūdžiams, procesams ar konkretiems produktams tirti, tiek galima analizuoti konkurentų situaciją. Remiantis iš anksto nustatytais vienodais vertinimo kriterijais, galima tiksliai pamatuoti ir palyginti jūsų ir konkurentų aptarnavimo lygį.

TYRIMO METODAI

Išsiaiškinus Jūsų tyrimo tikslus galime parinkti Jums tinkamiausią tyrimo metodą, tiek tiriant “verslas verslui”, tiek – “verslas klientui” aplinkoje aptarnavimo kokybę. Galimi metodai:

  • Vizitas, skambutis, el. laiškas, el. užklausa.
  • Slapto pirkėjo tyrimas su įrašymu.
  • Slaptas paskatinimas/parduotuvės apdovanojimas.
  • Integruotas slapto pirkėjo vizitas.
  • Apklausa